2010年3月23日星期二

乘 客


黑暗中聽到有人大叫,猛話開唔到門,緊係度廁所門壞咗,於是我又要做埋機艙維修,大力推開,點知成度門閂luck埋,見到係入面被困既大叔,用D我聽唔明既地道方言再大叫,唉度門壞咗唔關我事呀,救你出嚟多謝都無句。



飛咗十幾年,係飛機度乜野人都見過。印象最深刻係高大威猛既周潤發,一D架子都冇,又有禮貌,唔該前唔該後;佢老婆亦斯文大方,全程為發哥打點一切。


而唱歌勁好聽既張學友,有次帶埋老婆同兩個女去日本,雖然細女成日喊,佢冇唔耐煩,猛係度引個女玩,表現出佢既父一面。而張太,帶住頂cap帽,連對眼都幾乎遮曬。


蔡少芬小姐,真人好高,皮膚好靚,有教養,成日都唔該我。仲有,佢大部份時間係度睇聖經,真係好虔誠。


任達華同琪琪兩公婆就表現得好恩愛,温馨塲面不時會出現。


仲有好多大小明星、CEO、政要....飛機常客。


其實,公司既大老板都係高大靚佬一名,似高版Richard Gere。


好啦,講住咁多先,又要飛啦!

2 則留言: