2010年3月26日星期五

Osmonds



話說上個flight飛左去Perth,返香港個程見到一大鵬人上機,重係個個都姓Osmond!咦奇妙喎!我做左咁多年,都未曾見過咁大個家族一齊travel喎!等我調查吓先!



架機起飛後,有位Osmond叔叔攞住一大堆海報派街坊,又問我地班crew有冇人識佢地隊兄弟組合?70年代紅極一時個喎。阿叔叔,我地d BC好細架咋,個個都係80年代出世,就算70年代個d,當年仲食緊奶咀邊度識聽英文歌呀!至於 ISM 呀、SP呀,呢班就算識都唔肯認啦,咪暴露晒我地D真實年齡?無解嘅!


唉,不過見佢咁鬼熱情,真係唔忍心掃阿叔慶,唯有話:


「哦!奧士文兄妹合唱團吖嗎?好出名個喎 七十年代!我阿爸同阿媽都好鐘意聽你地唱歌架!(實情佢地最鍾意聽潮州曲)」


「係咩?我地係張海報度簽名,送俾佢地做記念啦!」


「好呀!吖吔多謝哂喎,佢地一定好開心!」


原來The Osmonds今年慶祝50周年,作世界巡迴演唱,今次路經香港去台北。


當年佢地唱個隻爛萍果"One Bad Apple"原來試過連續5次上Billboard 冠軍流行榜架!


返到屋企,問老婆記唔記得奧士文,佢扮唔識。


問阿媽,佢話乜野嚟架?

2 則留言: