2010年3月16日星期二

Arrival


臨飛個朝check吓 flight preparation,嘩唔係話,全院滿座!




好彩呢班機D朋友仔都幾乖,無乜騎尼客,最多一早起身(係bunk度瞓咗兩粒半鐘),一個客要食士多啤梨Häagen-Dazs雪糕杯(應該係坐慣坐熟波羅客連咩牌子ice cream都記得),另一個不斷要威士忌唔加冰(係零晨4點未serve早餐之前!)。


跟住打咗杯double expresso俾「佢」,就係我為咗「佢」,swap左三次先調到歐洲機既人(如果唔係,佢又唔知會滯留法國幾耐!唉!)


講開倫敦outport,最正係酒店既自助餐,crew有半價(連飲品都有折),剩揀頭盆同甜品都係£11,25 (折咗)!有巨蝦、法國生蠔、Parma ham、新鮮沙律、cheese、各欵生果靚cake.....真係睇見都流口水!


個晚仲撞到靚仔A股王,大家傾吓食吓飲吓,不知不覺三大杯Pint!


又遇啱夏季大減價,掃咗D Arsenal文具俾姨甥仔。


至於佢,就自己一早彈起身,出咗城逛V&A Museum同埋行街喎,晚飯時間先至肯返黎。


Landing完又再去多謝Captain俾咗個Jump Seat老婆,如果唔係,佢又會繼續流離浪蕩唔返屋企....






抵步香港,好熱呀!

2 則留言: